3 וילונות לחדר השינה שכדאי להכיר

וילונות אורגון תל אביב | וילון אורגון

3 וילונות לחדר השינה שכדאי להכיר

וילונות לחדר שינה זוכים רק לאחרונה למוניטין והכבוד שראוי להם, כפריט שמצליח למלא תפקיד חשוב הן בזווית הפרקטית והן במישור העיצובי. וילון לחדר השינה מצליח היכן שהרבה רהיטים אחרים נכשלים – לשדרג את החדר מבחינת הסתרת חלקים פחות אטרקטיביים, שמירה על טמפרטורה נעימה, הגדלת החלל והצללתו לעת צורך וכמובן תרומה לקו העיצובי.

בנוסף, מדובר בפריט שעושה את כל אלו מבלי להעמיס על הכיס שלא לצורך, כאשר לנוכח התרומה הרבה של וילונות לחדר שינה העלות שלהם זניחה לחלוטין.

לכן, במאמר הקרוב נרחיב על 3 סוגים של וילון לחדר השינה שכדאי להכיר, כשנתמקד בוילונות שקופים, וילונות ונציאנים ובסוגים נוספים של וילונות מעוצבים ושימושיים כמו וילון האפלה ווילון הצללה.

וילונות שקופים

וילונות שקופים הם וילונות שמורכבים מבד שמאפשר חדירה מסוימת של אור לתוכו, ולכן אף שוילון שקוף יכול לשמש במידה מסוימת כוילון הצללה, מדובר בוילון לחדר שינה שאינו חוסם לחלוטין את השמש מלהיכנס אל תוך החדר. בנוסף, מדובר בבד שמאפשר לאור שבתוך החדר לצאת החוצה, ולכן בלילה החדר עלול להיות חשוף לחלל החיצוני לו.

מנגד, מדובר בווילון לחדר השינה שמאפשר איזון בריא בין הצללה לתאורה, ושמאפשר להפחית במעט את טמפרטורות חלל הפנים בימי קיץ חמים. לכן, ההמלצה היא להרכיב ווילונות שקופים בעיקר כשמדובר בחלל חשוף ומואר בדרך קבע, כמו סלון או מטבח, כחללים שאינם לחלוטין אינטימיים ושייכים לאדם אחד, או בפינה וחלק מהחדר שאינו זמין לאור שמש קבוע או לעיניים לא רצויות.

וילונות ונציאנים

וילונות ונציאנים הם סוג נוסף של וילונות לחדר שינה שפרט להיותם וילונות צבעוניים וססגוניים גם מצליחים לייצר מנעד מסוים של צל. מדובר בוילונות תריס שמאפשרים לווסת את כמות האור שנכנסת לחדר, ובו בעת לשמור על קו עיצובי שממשיך את האקלים שהחדר מקיים בפני עצמו.

כך, ניתן ליהנות מוילון האפלה שלחלוטין נכנס תחת קטגוריית וילונות מעוצבים, ושמאפשר וורסטיליות בהתאם לשעות היום או עונות השנה. לכן, אלו ווילונות שמומלץ להתקין בחדרים בהם החשיפה לשמש או לחלל החיצוני עלולה להיות מאוד מבורכת בעת מסוימת, ופחות אטרקטיבית בעת אחרת.

דוגמה טובה לכך היא שעות הבוקר המוקדמות, בהן רבים מעוניינים לפתוח ווילונות ולאפשר לאור להיכנס פנימה במידה קלה אך לא מוחלטת ובכך עדיין לשמור על הפרטיות שלהם. כאשר מנגד, בשעות הלילה המאוחרות וכדי להימנע מכניסת אור מבחוץ הווילון כנראה יוותר סגור. 

וילונות רומאיים

בחירה נפוצה נוספת לחדר השינה, בעיקר כשמדובר בחדר שינה יוקרתי ומפואר, היא בחירה בוילונות רומאים. אותם וילונות צבעוניים מאפשרים הרמה אנכית של הווילון לעומת ווילונות איסוף שזזים שמאלה וימינה בתנועה אלכסונית, ווילונות ונציאנים שנעים על גבי ציר ומתרוממים מעלה או מטה.

לכן, מדובר בווילונות שמאפשרים לחדר השינה ליהנות מיתרון הגמישות שיש לווילונות ונציאנים, ועדיין שומרים על המראה והססגוניות של וילון מלא ואחיד כמו וילון שקוף.

 

לא בטוחים איזה וילון נכון לחדר השינה שלכם? המומחים של ברייטנס ישמחו לעזור!

כשמדובר בהתאמת וילון לחדר שינה, חשוב לוודא שנותנים מענה נכון ומדויק לכל הצרכים האישיים שקיימים לדיירי החדר, ושמושקעת תשומת לב יתרה בהתאמת הווילון למרכיבים אחרים בקו העיצובי.

אותם מרכיבים יכולים להיות תאורה, צבע, טמפרטורה, וכמובן חפצים ורהיטים אחרים שנמצאים בתוכו, ומשליכים על האטמוספרה הפנימית שלו. כאשר התאמה נכונה שמתחשבת בהם יכולה לגרום לכל אחד מהם בתורו להתעצם ולקבל זווית נוספת, שמושפעת מהאופן בו הווילון שולט בתאורה, פרטיות, חום ועיצוב החדר כולו.

לכן, אם גם אתם לקראת מתיחת פנים פנימית לבית ומחפשים וילון לחדר השינה שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להגיע לשיחת התייעצות בברייטנס, בה נוכל למצוא את הווילון שתפור בדיוק עבור חדר השינה שלכם. בנוסף, בברייטנס ניתן לרכוש מבחר וילונות לחדר השינה, מכל הסוגים כולל וילונות ידניים או וילונות חשמליים, כאשר כולם מגיעים במגוון רחב של גוונים, צבעים והתאמות שונות.

דילוג לתוכן