וילונות למשרד- וילונות מעוצבים למשרדכם

וילון מעוצב הינו לא רק מוצר המשדרג את עיצוב פנים הבית ומוסיף משמעותית אווירה נעימה וקלילה לחלל.
בנוסף לכך בעזרת בחירת סוג הבד ואופן תפירתו המקצועית ניתן לקבל הצללה רצויה לחלל המבוקש ובכך לשלוט בוויסות האור הנכנס. 

אצלנו בוילונות ברייטנס אנו מציעים מגוון עשיר של פתרונות הצללה בין אם אלו בדים מסוגים שונים ותפירות שונות ובין שלל מוצרי אורגון המתקדמים כגון: וילונות סאן סטריפ, סילואט, ונציאני, דואט וסאן סי הידועים כנותני מענה בהקשר של ויסות האור לחלל.

וילונות למשרד- איזה סוג של וילון יתאים למשרד שלכם?

כיום בתחום הוילונות ישנם לא מעט סוגים של וילונות למשרד, כאשר לכל וילון יש מאפיינים שונים וייחודיים המאפשרים לחלל לקבל זווית שונה לחלוטין ולהקנות לו אווירה שונה בתכלית מאשר תהיה קיימת לו בהיעדר וילון או אילו התקשט בווילון אחר.

כמו כן, הווילונות הפופולריים ביותר היום הם: סאן סטריפ ,וילון וניציאני וכן וילון גלילת מסך.
וילונות אלה יעניקו למשרדכם מראה יוקרתי ושיקי, בשילוב של הצללה ברמה הכי גבוהה למשרד שלכם.

חושבים על עיצוב ונראות החללים הפנימיים במשרדכם? רוצים וילונות מעוצבים למשרד שהם גם איכותיים וברמה גבוהה? וילונות חשמליים לביצוע הצללה בצורה קלה ופשוטה? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של וילונות לכל המטרות.

מיותר לציין שעיצוב המשרד ע"י וילון למשרד המבוצע בהתאמה אישית לא רק נותן פתרון נוחות מפני השמש והסתרה לצורך פרטיות אלא יוצר רושם מקצועי ואיכותי כלפי הלקוחות שלכם.

וילון למשרד יוצר אווירה נעימה וסביבת עבודה אנרגטית, כל זאת תוך שליטה מלאה על כמות האור הנכנסת לחלל המשרד. חשוב לזכור כי הצללה היא רכיב חשוב מאוד במדינת ישראל, במיוחד בימי האביב והקיץ החמים.

בנוסף לכך, חשוב לזכור כי הצללה איכותית של וילונות אלה, יכולה להפחית את הטמפרטורה בחלל המשרד ובכך לחסוך לכם באנרגיה המושקעת בקירור המשרד שלכם.

אז איזה וילון למשרד יתאים לכם?

מטרתו של וילון למשרד היא לא רק לשמש כאמצעי פרקטי להסתרה מן השמש, אלא גם להקנות מראה יוקרתי ושמותיר רושם ייחודי על כל העוברים במשרד,
עובדים ולקוחות כאחד, כמו גם לאפשר סביבת עבודה נוחה ונעימה אל מול מטרד השמש הקופחת הנפוץ במיוחד במחוזותינו

אז אילו וילונות למשרד יתאימו לכם?

אנחנו בברייטנס מבינים עד כמה חשוב לכם עיצוב הפנים של המשרד. לכן אנו מציעים לכם שירות ייחודי הניתן ע"י נציג מומחה מטעמנו בתחום עיצוב משרדים. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולהגיע לתוצאה הרצויה שאתם מחפשים בקלות ובפשטות.

  • ברשותנו פתרונות הצללה יותר פרקטיים כמו וילון הסאן סטריפ ,וילון וניציאני ,ורטיקלי המעניקים לכם שליטה ידנית על כמות האור הנכנסת ע"י ויסות הוילון.

  • אצלנו תוכלו למצוא פתרונות הצללה אנרגטיים (שיחסכו לכם בחשמל ואנרגיה) כמו וילון הגלילה מרשת, המסנן את קרני השמש וניתן לראות מבעד לוילון ולתת עדיין תחושה של חלל גדול יותר.

  • בחנות תוכלו למצוא גם וילונות שיעניקו לכם פתרונות אקוסטים כמו וילון הדואט הנותן פתרון הצללה/האפלה ופתרון תרמי לחלל המשרד.

זקוקים לוילון למשרד? היעזרו במומחים ואנשי מקצוע

לעתים רבות אנו נאלצים רואים משרדים רבים אשר קיבלו את ההחלטה הנכונה לרכוש עבור משרדם וילונות מעוצבים למשרד, אך שביצעו זאת תוך כדי בחירה וילון למשרד שהיה הזול ביותר או לחלופין ללא התייעצות מוקדמת עם אנשי מקצוע, כאשר לאור זאת יצא שכרם בהפסדם.

 

לכן, לפני שתקבלו החלטה כה דרמטית אשר משפיעה לחלוטין על האקלים המשרדי, כמו גם כדי להבטיח כי התהליך יתבצע על הצד הטוב ביותר, מומלץ ליצור קשר עם גורמי מקצוע כדוגמת אדריכלים ו/או מעצבי פנים אשר מודעים לחידודים וההשלכות של בחירת וילונות למשרד.

 

בהמשך לכך, אנחנו ב- ברייטנס פועלים עם מגוון אנשי מקצוע כמו גם עם בתי עיצוב יוקרתיים המאפשרים לנו למצוא את הפתרון הנכון והאיכותי ביותר עבור לקוחותינו, כאשר מזה למעלה מ- 50 שנה שחברתנו מספקת פתרונות עיצוביים כמו גם וילונות למשרד כבר עשרות שנים לחברות המובילות בישראל לצד שירות אמין בהתאמה ובהקשבה מלאה לצורכי הלקוח.

 

וילונות בהתאמה אישית למשרדכם

 

וילונות למשרד הם מרכיב בעל השפעה ניכרת על התחושה, הנראות והאווירה השוררת במקום. בחירה נכונה של וילון למשרד משדרגת את המראה והעיצוב של המשרד, תורמת לתחושה נוחה ומאווררת בחדר ומעצימה את הרושם הכללי אותו אתם מייצרים במשרד.

 

צוות ברייטנס וילונות מעוצבים עושה את מיטב המאמצים לסייע ללקוחותינו לבחור וילון משרדי שיענה על צרכיהם באופן הטוב ביותר. כדי לסייע לכם להתאים את הוילון בצורה מושלמת לצרכיכם.

אנו מאפשרים לכם לבחור את הוילון שלכם מבין מבחר עשיר של וילונות איכותיים, המיוצרים בטכניקות ייצור מתקדמות שונות.

 

בברייטנס וילונות מעוצבים נסייע לכם לבחור וילון בהתאמה אישית עבור המשרד שלכם, בהתאם לכיווני האוויר ועצמת האור הטבעי החודר אל החלל, בהלימה עם הסגנון העיצובי של המשרד ועל פי המסר והרושם שאתם מעוניינים לייצר.

 

עוצמת התאורה וההצללה במשרד

 

ישראל התברכה בשפע של אור שמש טבעי. ידוע לכל שחשיפה לאור שמש טבעי היא חיונית לבריאותנו, יחד עם זאת, במדינת ישראל יש צורך למתן ולעדן את קרני השמש החודרות אל החדר.

 

וילונות משרדיים איכותיים מאפשרים לכם מצד אחד ליהנות מיתרונותיו של אור השמש ומצד שני להיות מוגנים מחשיפה לקרינה עזה ולמתן את עצמת האור החודרת אל בין כותלי המשרד.  כך מתאפשרים תנאי עבודה נעימים, נוחים ובריאים במשרד בכל שעה משעות היום.

 

אנו מציעים ללקוחותינו מבחר עשיר של וילונות הצללה למשרד במגוון סגנונות, עיצובים וטכניקות הצללה. המגוון העשיר מאפשר לכל אחד לבחור וילון משרדי שיתאים לתנאי התאורה הטבעית במשרד ויסייע לייצר בכל שעה את מידת ההצללה הנדרשת, מבלי לחסום את זרימת האוויר ומבלי למנוע מבאי המשרד ליהנות מיתרונותיו של אור השמש הטבעי.

 

 תוספת נאה לעיצוב פנים המשרד

 

טכניקות הייצור והעיצוב של וילונות למשרד המיוצרים כיום, מאפשרות לכל אחד לבחור וילון שישדרג את מראה המשרד כולו ויוסיף טאץ' עיצובי וסגנוני מרשים למשרד שלכם.

 

תוכלו לבחור וילון גלילה למשרד, וילון דואט, וילון ורטיקאלי או אנכי וכן הלאה. המגוון העשיר מאפשר לכל לקוח לבחור וילון משרד במחיר מתאים לתקציבו ובמראה שיתאים בצורה הטובה ביותר לסגנון העיצוב של המשרד.

אנחנו בברייטנס מעניקים שירות שמתחיל בבחירת הבד המתאים ביותר והגוון הנכון לחלל המשרד שלכם, וממשיך עד השלמת ההתקנה בהצלחה. מתלבטים לגבי וילון למשרד? אנו נשמח להגיע למשרדכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות והתאמה מקסימלית במיוחד עבורכם.

לפגישת ייעוץ חינם במשרדכם עם מומחה בתחום הווילונות השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון 077-2315595