מהם וילונות חשמליים והיכן מומלץ להתקין אותם

וילונות גלילה

וילונות חשמליים הם הרבה מעבר לעוד וילון וכדאי לכם להתקין אותם בבית שלכם

 

הגיע הזמן שתתקדמו לוילונות חשמליים

הטכנולוגיה כבר מזמן כאן כדי להישאר, אנו נהנים מן הנוחות והאפשרויות השונות שהיא מספקת לנו בכל תחומי החיים. וילונות אולי נראים לכם כפריטים עיצוביים אבל הם יכולים לספק לכם פתרונות נוספים שיקלו על החיים שלכם והכי חשוב יהפכו אותם לפשוטים ונוחים יותר. חשבו על העובדה שתוכלו לשם הדוגמא להסיט את וילון הגלילה החשמלי שמותקן בסלון באמצעות הטלפון הנייד שלכם. וילונות גלילה חשמליים הפכו בשנים האחרונות לאחד מהפריטים אותם ניתן למצוא בכל בית מגורים כמעט ואנו מאמינים שהמגמה הזו הולכת להתרחב גם למקומות נוספים מלבד מסלון המגורים שלכם.

סוגי וילונות חשמליים שאותם תוכלו למצוא

ניתן להתקין סוגים שונים של וילונות גלילה חשמליים בביתכם, כאשר לכל סוג יש את היתרונות שלו:

וילון רומאי חשמלי – וילון עשוי בד התפור במרחקים קבועים אשר נאספים בצורה אחידה כלפי מעלה. ניתן למצוא את הוילונות הללו במספר אפשרויות תפירה והם מעניקים לחדר מראה מודרני שנבחר בעיקר למשרדים.

וילון סילואט חשמלי – וילון המשלב שתי שכבות בד, האחת שקופה והשניה אטומה אשר נגללות באופן אחיד כלפי מעלה.

וילון גלילה חשמלי – וילון זה נועד בעיקר למטרות של החשכה או הצללה בשעה שהוא עשוי בד ומייצר תחושה מינימליסטית.

וילון ורטיקלי חשמלי – וילון המיועד להתקנה בפתחים גדולים ובאמצעותו ניתן לשלוט במידת האור החודרת לחדר, ההפעלה החשמלית מעניקה לכם את היכולת לסגור ולפתוח אותו בקלות למרות גודלו.

וילון סאן סי חשמלי – וילון המיועד להצללה או הסתרה באמצעות זווית הפתיחה של הבדים המרכיבים אותו.

 

היתרונות של וילונות חשמליים

התקנת וילונות גלילה מספקים לכם לא מעט יתרונות מעבר לפונקציונאלית הטמונה בשילובם במראה העיצובי של החדר. כמובן שאחד היתרונות המרכזיים של התקנת וילון הוא ביכולת שלו לייצר האפלה או החשכה ולמנוע למעשה חדירה של קרני השמש אל תוך החדר, בצורה זו תוכלו לשמור על הרהיטים שלכם שעלולים להיפגע מקרינת שמש ישירה. יתרון נוסף הטמון בוילונות חשמליים הוא ביכולת שלהם לספק לנו חיסכון אנרגטי, מניעת חדירת קרני שמש באופן ישיר מאפשרת לנו לשמור על טמפרטורה פנימית נוחה בחודשי הקיץ ומייתרת את שימוש ממושך במזגן. יתרון חשוב נוסף הוא בנוחות, כיום ניתן למעשה לשלוט בסגירת ופתיחת הוילון בצורה קלה ונוחה באמצעות שלט ואף באמצעות שליטה מהנייד.

היכן ניתן להתקין וילונות גלילה חשמליים?

אם בעבר וילונות אלה היו מותקנים בעיקר בסלון, כיום ניתן לראות את הישראלים מתקינים וילונות גלילה כמעט בכל חדר בבית. ניתן להתקין אותם בסלון, במטבח, ביציאה למרפסת, בחדר השינה, בחדר הילדים ואף בשירותים וליהנות ממגוון נרחב של יתרונות החל מעיצוב יפהפה, נוחות, חיסכון אנרגטי והכל במגוון נרחב של בדים וצבעים שיהפכו לפנינה העיצובית של כל חדר.

היכן כדאי לרכוש וילונות לבית?

כמו בכל מוצר אחר שאותו אתם מחפשים לבית שלכם גם במקרה של וילונות מומלץ לבחור במקום שבו תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי שיסייע לכם להתאים את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם, כמובן שחשוב גם לבחור בהתקנה מקצועית ובטכנאי מוסמך להתקנת שקע החשמל לשם הפעלת וילונות חשמליים. בחנות של ברייטנס תוכלו לבחור ולרכוש ממגוון רחב של וילונות גלילה חשמלית וידנית עם התאמה וייעוץ מקצועי לצרכים שלכם כך שתוכלו לנצל את מרב היתרונות מכל וילון שתבחרו עבור חדר השינה או הסלון בבית שלכם.

דילוג לתוכן