טיפים לבחירת וילונות למשרד

וילון ורטיקלי- וילונות ורטיקלים של אורגון -ברייטנס

5 טיפים לבחירת וילונות למשרד

וילונות מעוצבים היו מאז ומתמיד כלי עוצמתי שדרכו אפשר לא רק להימלט מחום השמש או לקבל פרטיות, אלא גם כזה שמשנה לחלוטין את האווירה והאקלים במשרד, כפי שקורה לדוגמה כאשר נבחר וילון האפלה שמאיר בצורה אחרת את החלל כולו.

מנגד, קיימת חשיבות גדולה לא פחות לבחירת וילונות איכותיים, וכאלה שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם ולאור התנאים שקיימים במשרד שלכם, לכן – הנה 5 טיפים שחשוב שתיקחו בחשבון לפני שתבחרו לעצמכם וילונות מעוצבים. 

סוג הוילון

בראש ובראשונה לפני שבוחרים וילון חשוב להכיר ולברור מבין סוגי הוילונות הקיימים את הסוג המועדף עליכם. כאשר בוררים סוג וילון רצוי לבחור לאור הצורך שקיים (או שלא) במשרד האישי שלכם. 

כלומר ולדוגמה, משרד עם חלון לכיוון דרום, כמו גם כזה שצפוי להתמודד עם שמש חזקה ולאורך זמן, ייתכן ויזדקק לוילון כדוגמת וילון האפלה כפתרון שנועד לתת מענה לתנאי ייחודי שכזה. בנוסף, חשוב לציין שלא די להסתפק אך ורק בהצהרת סוג הוילון כשלעצמו כשמחפשים סוג מסוים, אלא יש לבדוק גם את איכות החומר עצמו.

דוגמה טובה לכך היא כאשר נעשית בחירה בוילון האפלה מבית וילונות אורגון, כחברה מוכחת ומוכרת המספקת מגוון וילונות איכותיים מזה כמעט מיובל. 

 הוילון שאתם בוחרים חייב להתכתב עם הצבע העיצובי של המשרד

כמו כן, כאשר בוחרים וילונות מעוצבים למשרד, כדי לשמור על הוילון כפריט התורם לנוף המשרד וחלילה לא פוגע בו, יש לוודא שנעשתה התאמה בין הנוף במשרד לבין הוילון החדש. את אותה התאמה עושים באמצעות בחירת גוון דומה לשאר פריטי הנוף במשרד ובדגש ניכר על קירות המשרד עצמו. 

או במילים אחרות, גם אם תבחרו וילון אורגון שמותאם בדיוק לצורך שלכם, אם המשרד שלכם בהיר וחם, בחירת וילון בצבע לא מתאים עלולה לחטוא מעט למטרה – שכן אנחנו מחפשים וילונות מעוצבים ולא רק פיסות בד לחסום את אור השמש. 

סטייל – שלבו וילונות איכותיים כדי להוביל קו נישה

על אותו משקל של צבע, חשובה לא פחות ההתאמה לסטייל של המשרד עצמו, כזו שניתן להעצים דרך וילונות איכותיים שנתפרו באותה השראה. כלומר, כאשר המשרד שלכם מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי או מודרני מערבי, בחירה בוילון הנכון יכולה לחזק ולהעצים שבעתיים את אותו סטייל, בעיקר כשמדובר בפריט נוף הנתלה מהתקרה ולעתים עד הרצפה עצמה – כמעין קיר נייד וצבעוני. 

אל תחרגו מהתקציב שלכם!

כמו כן, עוד פרט חשוב שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים וילון, הוא מציאת וילון שהולם ומתחשב בתקציב הרוכשים. הסיבה לכך היא שחיפוש אחר מותגי יוקרה כמו וילונות אורגון יכול אמנם להבטיח לכם מוצר איכותי – אך לעתים כזה שבמסגרת רכישתו התפשרתם על מציאת הפתרון האידיאלי והטוב ביותר שהכסף שלכם יכול להשיג.

התייעצו עם איש מקצוע 

היום יותר מתמיד נפוץ ושכיח למצוא משרדים שנעזרו במעצבי פנים ו/או יועצי הצללה כחלק ממציאת הוילונות הנכונים ביותר למשרד שלהם. לכן, כמו שכשיש תקלה ברכב פונים לאיש מקצוע, גם כשאתם מחפשים וילון מעוצב למשרד שלכם יכול מאוד להיות שאיש מקצוע היא הבחירה הנכונה ביותר.

וילון הוא חלק בלתי נפרד מהנוף המשרדי שלכם – תשקיעו בו בהתאם

כמו שכבר בטח הבחנתם, בחירת וילונות למשרד, בין אם מדובר בוילונות בעלי שם דבר בתעשייה כמו וילון אורגון ובין אם בוילונות פשוטים יותר, צרפתי או איטלקי, האפלה או וילון גלילה, היא משימה מורכבת וכזאת שיכולה להפוך את חלל העבודה שלכם לנוח ואלגנטי יותר.

לכן, מומלץ בהתאם להשקיע באותה משימה את מלוא תשומת הלב שלכם ולקחת בחשבון את הפרמטרים שהוזכרו לעיל, כדי להבטיח שהמשרד שלכם יהיה הן מוצל ונוח לעבודה – והן כזה שנעים לעין. 



דילוג לתוכן