חמישה סוגי וילונות גלילה מומלצים

וילונות דואט | וילון דואט - וילונות ברייטנס

בשנתיים האחרונות מהפכת העיצוב כובשת את ישראל בשעה שהישראלים גילו מחדש את חשיבותו של הבית, חלק חשוב ביותר תופסים הוילונות אשר בכוחם לשדרג כל חלל ביתי בנוסף לתפקודם הפונקציונאלי בהצללה. בחינה של השוק מצביעה על כך שוילונות הגלילה הם המבוקשים ביותר כיום בישראל ובעיקר וילונות גלילה אורגון. בחרנו לעשות לכם סדר ולספק לכם את חמשת סוגי וילונות הגלילה המומלצים ביותר לבית:

וילונות גלילה חשמליים – החיים שלכם מעולם לא היו קלים יותר

וילונות גלילה מספקים לנו את האפשרות ליהנות מכל העולמות, הצללה מתאימה לחדר במשך שעות היום מחד ואפשרות לפתיחה וחשיפה מלאה לנוף בשעות הערב. זו אחת הסיבות שוילונות גלילה כמו גם וילונות חשמליים, הפכו למומלצים ביותר בשנים האחרונות וכעת עם האפשרות לפתוח ולסגור את הוילון בנוחות ובפשטות בלחיצת כפתור וילונות גלילה חשמליים תפסו את מקומם בצמרת הביקושים. כיום גם וילונות הגלילה של חברת אורגון מגיעים עם האפשרות להפעלה מרחוק באמצעות שלט ואף לשלבם במסגרת מערכות של בית חכם – מה שהופך את החיים שלכם למעוצבים ונוחים יותר מאי פעם.

וילונות ונציאנים – מאפשרים לכם שליטה מלאה בוויסות האור

גם אתם מצאתם את עצמכם לא פעם מנסים לפתוח ולסגור את התריס או הוילון בכדי לנסות ולהתאים את עוצמת האור מבלי להסתנוור? וילונות ונציאנים מספקים את הפתרון המושלם לבעיה ולכן הם מומלצים ביותר ומותאמים כיום לכל חלל ביתי או גודל של חלון. וילונות ונציאנים של חברת אורגון הם ללא ספק חוד החנית ומספקים לכם פתרון אסתטי ועיצובי וכן את האפשרות לשלוט באופן די פשוט על כמות האור והאויר הנכנסת לחלל.

וילונות רומאיים – התאמה מלאה לעיצוב הבית

אחד מסוגי וילונות הגלילה המומלצים ביותר לבית הם הוילונות הרומאיים אשר מספקים עיצוב קלאסי של מאות שנים ולצד זאת מהווים פתרון מושלם לכל עיצוב של חלל מגורים. היתרון הגדול של וילונות רומאיים מגיע בדמות של מראה נקי, מגוון נרחב של בדים וצבעים ובכך הם מעניקים מראה קלאסי שמשדרג כל חלל מגורים, בנוסף לפונקציונאליות שהם מספקים בהצללת החלל מפני אור היום ושמש ישירה.

וילונות סאן סטריפ – השילוב המהפכני שמייצר עבורכם מראה אלגנטי

וילונות הסאן סטריפ הפכו למומלצים במיוחד לאור העובדה שהם פועלים בדומה לתריס ובכך מאפשרים לנו לכוון בצורה המתאימה ביותר עבורנו את רמת ההצלה הדרושה לנו בחדר. וילונות סאן סטריפ מבית אורגון מגיעים עם יתרון חשוב ובטיחותי בדמות בדים מעכבי בעירה שיכולים לספק לכם גם הגנה חשובה בנוסף לאסתטיות.

וילונות סילואט – אופנה ועיצוב לצד פתרון הצללה מושלם

דגם נוסף וחשוב של וילונות גלילה מומלצים שאותו אתם חייבים לשקול הוא וילונות הסילואט שעשויים בד ומגיעים במגוון נרחב של צבעי פסטל. וילונות סילואט מבית אורגון מאפשרים לכם התאמה עיצובית לכל חלל מגורים.

וילונות הגלילה כבשו את עולם העיצוב הביתי ואין ספק שאתם יכולים למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, לצד פתרונות נוספים אצלנו בברייטנס. לחברה יש למעלה מ50 שנה של ניסיון ומוניטין בתחום ומעניקה  ליווי מלא ומקצועי לאורך כל התהליך. צריכים וילונות לבית? וילונות למשרד או וילונות לסלון? צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

דילוג לתוכן