חמישה סוגי וילונות שישדרגו כל משרד

וילונות משרדי הייטק 6

חמישה סוגי וילונות שידרגו כל משרד, כן גם את שלכם!

 

למה אתם חייבים להתקין וילונות במשרד

אנחנו מבלים יותר שעות במשרד, בכל שנה הנתון הזה עולה ושעות העבודה מתארכות כך שישנה חשיבות רבה למראה של המשרד שלכם כיוון שכל אחד רוצה להפוך אותו לחלל נעים לעבודה ממושכת. בחירת וילונות למשרד הפכה מכורח מציאות בעבר לחשובה יותר בשל העובדה שמדובר כיום באחד הפריטים החשובים שיכולים להשפיע על הנראות במשרד ובתקווה גם שיסייע בהעלאת מצב הרוח.

מהם השימושים העיקריים של וילון למשרד?

בחירת וילון למשרד חשובה מאוד ממספר היבטים מרכזיים, במשרדים רבים בישראל הקירות המפרידים בין המשרדים עשויים זכוכית שקופה כך שאנו יכולים להשתמש בוילונות מעוצבים כדרך לספק לנו אינטימיות כאשר איננו מעוניינים שאנשים מבחוץ יראו מה קורה בישיבה המשרדית או את מי אנחנו מראיינים. שימוש נוסף הוא כמובן בשליטה בתאורה הנכנסת למשרד מבחוץ באמצעות האפלה, החשכה או הצללה כך שהשמש לא תסנוור את מסכי המחשב שלנו או את העובדים שלנו. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצביעים על כך שהתקנת וילונות במשרדים יכולה לשפר את התפוקה של העובדים, אז למה אתם עדיין מחכים?. כמובן שוילון יכול לסייע לנו בחיסכון אנרגטי כיוון שהאפלה או שמירה על טמפרטורת החדר יכולה לחסוך שימוש במיזוג או בחימום.

אלה סוגי הוילונות שישדרגו את המשרד שלכם

בחירת וילון למשרד היא ללא ספק משימה לא פשוטה, בעיקר מפני שיש מגוון כל כך נרחב שיכול לבלבל אתכם או להקשות עליכם את הבחירה הנכונה, ביקשנו מהמומחים של ברייטנס לבחור עבורכם חמישה סוגי וילונות שמדרגים כל חלל משרדי:

וילונות פליסה – מותאם לכל גודל של חלון, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של צבעים וצורות בכדי שלא לסטות מן הקו העיצובי במשרד שלכם. הבד ממנו הוילון עשוי דוחה אבק וכתמים וניתן לניקוי בקלות מה שמהווה יתרון חשוב בסביבה משרדית.

וילונות דואט – הבחירה הכי טובה במידה ואתם זקוקים להאפלה של החלל המשרדי, סוג זה מסייע גם בהפחתה של רעשים חיצוניים וכן בשמירה על בידוד הודות לבד הכפול ממנו עשוי הוילון.

וילונות רומאיים – הבחירה הקלאסית במידה ואתם מבקשים לספק מראה יוקרתי ונקי למשרד שלכם, ניתן לבחור ממגוון רחב של צבעים ובהתאם לחומרי הגלם שמהם עשוי הוילון תוכלו לשלוט במידת האור החודרת למשרד.

וילונות ונציאנים – אחד מהסוגים הכי מבוקשים ונפוצים במשרדים ברחבי ישראל ללא ספק, מספק הצללה ראויה וניתן להזמנה במגוון חומרים כדוגמת מתכת או עץ.

וילונות סאן סי – אולי הוילון החדשני מכולם, נפתח למראה של קפלים ונאסף לתוך מארז דקורטיבי בדומה לתריס. וילון זה מספק אפשרות לשליטה בכמות האור החודרת לחדר עד לרמה של הצללה מלאה.

בחירת וילון למשרד היא ללא ספק גם אמירה עיצובית

כל אחד מאיתנו מחפש להעניק טאצ' עיצובי שישדרג את עיצוב הפנים ויהפוך את המשרד למקום שכולם ידבר עליו, באמצעות בחירה בוילון הנכון תוכלו לספק את היופי והקו העיצובי שיהפכו כל משרד לפינה חמימה ונעימה לעבודה. חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים על מנת שבאמת תוכלו לשלוט בעוצמת התאורה החודרת מבחוץ וגם בכדי שהוילון יחזיק למשך שנים ארוכות.

אז היכן רוכשים וילונות למשרד?

בחירה של וילון למשרד צריכה להיעשות לאחר ייעוץ והתאמה לצרכים שלכם, למיקום המשרד ולמשך שעות חדירת קרני השמש. בחנות של ברייטנס תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של וילונות למשרד, בעיצובים שונים וכמובן מחומרי גלם איכותיים, היועצים שלנו ישמחו לסייע לכם בבחירת הפתרון העיצובי הנכון להיפוך את המשרד שלכם למושקע ונעים.

דילוג לתוכן