שירותי כביסה מתקדמים לוילונות

וילון מעוצב הינו לא רק מוצר המשדרג את עיצוב פנים הבית ומוסיף משמעותית אווירה נעימה וקלילה לחלל,

בנוסף לכך בעזרת בחירת סוג הבד ואופן תפירתו המקצועית ניתן לקבל הצללה רצויה לחלל המבוקש ובכך לשלוט בוויסות האור הנכנס. אצלנו בוילונות ברייטנס מציעים מגוון עשיר של פתרונות הצללה בין אם זאת בדים מסוגים שונים ותפירות שונות ובין שלל מוצרי אורגון המתקדמים כגון: וילונות סאן סטריפ, סילואט, ונציאני, דואט וסאן סי הידועים כנותני מענה בהקשר של ויסות האור לחלל.

לא מתפשרים על פחות- בוחרים ברייטנס

עבור מי שרוצה שירותי כביסה לוילונות – ברייטנס הוא המקום הנכון והטוב ביותר בתל אביב עבורכם. וילונות ברייטנס. הנו עסק בוטיק משפחתי המציע ללקוחותיו שירותי כביסה לוילונות כך שתוכלו לכבס את הוילון שלכם ללא כל חשש וגם אם תרצו להתחדש- תוכלו לבחור לכם וילון חדש לסלון, לבית או למשרד. וילונות יפים, מעוצבים עם מראה ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר. לפרטים נוספים אודות שירותי הכביסה שלנו גללו למטה.

כל וילונות ותריסי אורגון במקום אחד

בברייטנס אנו מבצעים שירות ניקיון לוילונות בד קפלים עד הבית – לקוחות פרטים ועסקיים.
השירות הינו הורדת הווילון מהמסילה , כביסה עדינה ומקצועית + גיהוץ והחזרתו לבית הלקוח.

הנה כמה יתרונות:

  1. הכביסה בעצם מאריכה את חיי הבד לאורך שנים קדימה.
  2. מפיץ ריח נעים ונותן תחושה ואווירה נקייה.
  3. חוסך זמן ואנרגיה והתוצאה היא מושלמת.
  4. כביסה ייחודית המותאמת לסוג בד הווילון.
 
ועכשיו בהזמנת שירות כביסה
קבלו במתנה 🎁 קושרות דקורטיביות לוילון .

מחפשים וילון הצללה? התייעצו מבעוד מועד עם איש מקצוע

זאת ועוד, כי במידה והגעתם למסקנה כי הפתרון הנכון לכם הוא וילון הצללה ו/או אם אינכם יודעים כיצד לבחור וילון בכללי או וילון הצללה בפרט, מומלץ בחום ליצור קשר עם איש מקצוע מעולם עיצוב הפנים כדוגמת יועץ ווילונות הצללה, כגורם אשר יידע לבחור עבורכם את הגוון ומרקם הווילון המתאים ביותר לחלל הפרטי שלכם.

בנוסף לכך, החשיבות שבהתייעצות מוקדמת עם איש מקצוע מרחיקה לכת גם לכדי בחירת הגוון המותאם ביותר, כאשר גם עירוב של מעצב פנים יכול להבטיח שווילון ההצלה שתבחרו, יפה ככל שיהיה, יתכתב באופן נכון וקוהרנטי עם שאר חלקי החלל.

הזמנת וילון אורגון וקבלת ייעוץ מקצועי חינם

המעוניינים לרכוש וילונות אורגון אופנתיים ואיכותיים, ולזכות בייעוץ חינם בביתם, מוזמנים להתקשר עוד היום אל וילונות ברייטנס

בטלפון 077-2315595 אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר והאיכותי כך שתקבלו את המוצר הטוב ביותר עבורכם והמתאים ביותר לעיצוב הבית או המשרד שלכם.

יש לכם שאלה? מוזמנים ליצור קשר ונחזור אליכם בהקדם.