וילונות הצללה לבית ולמשרד

וילונות האפלה והצללה

מחפשים וילונות שיספקו הצללה בבית או במשרד?
אלה הפתרונות המומלצים עבורכם!

מזג האוויר בישראל, במרבית חודשי השנה, מציב בפנינו חשיפה במרבית שעות היממה לאור השמש, לעיתים אף לאור שמש ישירה. בשנים האחרונות עולה ערכם של וילונות כפתרון יעיל, עיצובי ואופנתי להתמודדות עם האתגר הן בחללי מגורים והן במשרדים. מאחר ואנו נתקלים בלא מעט לקוחות שפונים אלינו בחרנו לתת למומחים שלנו בברייטנס לספק לכם את הווילונות המומלצים להאפלה או הצללה:

וילונות הצללה – פתרון מושלם שמשדרג כל משרד

אנו מבלים במשרד את מרבית שעות היממה ולכן מחפשים להפוך אותו למקום חמים וביתי, וילונות גלילה מספקים לכם פתרון ממספר היבטים חשובים ובהם: לאורך היום התפקוד שלנו במשרד משתנה, יש מצבים שבהם אנו עורכים ישיבה ויש מצבים שבהם אנו עובדים על המחשב, עורכים שיחת זום או מעבירים מצגת. בכל אחד מהמצבים האלה נדרשים תנאי תאורה שונים ולכן אנו מחפשים את הפתרון הנוח והמהיר ביותר.

 

וילונות ההצללה שלנו

נקודה חשובה שניה במסגרת החיים במשרד היא הצורך בפרטיות, בין אם אנו מעוניינים לעבוד ללא הפרעה ובין אם אנחנו מראיינים עובד נדרשת אפשרות להסתרה מוחלטת של החלל אותה ניתן להשיג באמצעות וילון.

אז מהם למעשה הפתרונות האפשריים עבורנו? אילו וילונות למשרד כדאי לבחור? הם לבחור בהתקנתם של וילונות הצללה או האפלה הם הפתרון המושלם הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שליטה בכמות התאורה במשרד. כיום ישנן לא מעט וילונות הצללה מומלצים ובהם: וילונות ורטיקליים מבית אורגון הם ללא ספק אחד מהפתרונות האהובים והמומלצים בתחום ההצללה. וילון ורטיקלי להצללה מתאים במיוחד למצבים בהם רוחב החלונות גדול מזה של הרוחב, בעזרת שילוב של סוגי בדים במגוון צבעים ניתן לשלוט באופן מוחלט בכמות התאורה ולייצר פרטיות מלאה. פתרון אפשרי נוסף הוא כמובן בדמות של וילונות גלילה אשר מבוקשים בעיקר במשרדים של חברות הייטק. את וילונות הגלילה ניתן להזמין במגוון סוגי הצללה החל מ 30% ועד ל100% מה שמספק למעשה האפלה מוחלטת בחלל המשרדי ובכך מתאים בעיקר לחדרי ישיבות בהם מתקיימות לאורך היום מצגות.

וילונות הצללה או וילונות האפלה, בין אם בחרתם באפשרות של וילונות ורטיקליים או וילונות גלילה, מגיעים כיום עם האפשרות להפעלה חשמלית מה שהופך את התפעול שלהם לפשוט ונוח, בלחיצת כפתור. וילונות חשמליים אלה מאפשרים לכם להתחיל ישיבה ובמהלכה לעבור להקרנת מצגת וכל זאת מבלי לקום מהכיסא שלכם.

וילונות הצללה והאפלה לחדרי שינה או חלונות שטופי שמש

מיקום החלונות בבית שלנו יכול להשפיע באופן ניכר על כמות האור הנכנסת לחדר, לעיתים אנו רוכשים דירה ומגלים כי חדר השינה שלנו או אולי הסלון בו אנו מבלים לא מעט בשעות היום, הינם שטופי שמש לעיתים אף במידה המקשה עלינו לתפקד באופן מלא ונוח בחללים אלה.

וילונות ורטיקליים או וילונות גלילה מבית אורגון מאפשרים לנו למעשה לייצר אטימה חלקית עד מלאה לאור השמש, מה שיאפשר לנו כדוגמא לישון צהריים בחדר השינה המואר שלנו. כל הווילונות הוורטיקליים או וילונות הגלילה מבית אורגון מגיעים עם אפשרות להפעלה כחלונות חשמליים שהופכים לנו את החיים לקלים ופשוטים יותר ולא דורשים מאיתנו מאמץ כלשהו.

מחפשים פתרון הצללה או להאפלה של הבית או המשרד? המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם לכל אורך הדרך עד למציאת הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם.

דילוג לתוכן