וילונות גלילה לפי מידה

וילון-גלילה-של-חברת-אורגון-וילונות-והצללה-לבית-41

מחפשים וילון שיהווה פתרון להצללה? כל מה שאתם צריכים לדעת על וילונות גלילה

מזג האוויר הישראלי, עם חשיפה נרחבת לשמש במרבית חודשי השנה מחייבים אותנו להצטייד בוילונות אשר מהווים פתרון להצללה מפני השמש הישירה. ישנם לא מעט פתרונות אפשריים אך אין ספק שלאחרונה וילונות הגלילה הולכים וכובשים את השוק הישראלי עם מגוון נרחב של פתרונות בבחירת הבדים, הצבעים, הסגנונות והכי חשוב וילונות גלילה לפי מידה.

וילונות שמספקים פתרון להצללה

וילונות הפכו בשנים האחרונות לאחד מפרטי העיצוב של כל דירת מגורים, אך חשוב להבין שקודם לכן הם משמשים עבור מטרה מסוימת: הסתרה מפני מי שצופה אל הדירה מבחוץ או לשם הצללה מפני אור השמש. באמצעות בחירה בבדים מסוימים אנו מסוגלים לשלוט בעוצמת האור החודרת לדירה, בהתאם לצרכים השונים לאורך שעות היממה. ישנם לא מעט פתרונות אפשריים אך אין ספק שהפתרון המעוצב והנכון ביותר להצללה הוא בחירה בוילון גלילה לפי מידה.

וילונות גלילה להצללה או האפלה

וילונות גלילה נפתחים באופן אנכי לעומת וילונות ורטיקליים הנפתחים לרוחב, שני סוגים אלה של וילונות גלילה ניתן להזמין לפי מידה בהתאם לצורך האישי שלכם והתאמה מושלמת לחלון בבית שלכם, בין אם מדובר במפתח הסלון ובין אם מדובר בחלון הממוקם באחד מחדרי השינה.

וילון גלילה לפי מידה המיועד להצללה מיוצר בדרך כלל מבדים שמטרתם לעצור את קרינת השמש הישירה ולהעניק צל בחלל המגורים, זאת לעומת וילון גלילה לפי מידה המיועד להאפלה מוחלטת ואשר מיוצר מבדים אטומים שמטרתם אחת לייצר חשיכה! את שני סוגים הוילונות ניתן להתקין כווילונות חשמליים, מה שאפשר לנו נוחות שימוש מקסימלית ופתיחה וסגירה קלה.

וילונות גלילה – אפשרויות הבחירה שלכם

ישנם מספר סוגים ואפשרויות בחירה של וילונות גלילה לפי מידה מהם תוכלו לבחור, אם אתם מחפשים אחר פתרונות להצללה קבועה כנראה שתבחרו מבין וילונות גלילה, וילונות וינטג' או וילונות רומאים. אפשרות נוספת היא לבחור בוילונות כגון וילונות סאן סטריפ, וילונות סילואט או וילונות ונציאנים באמצעותם ניתן להשיג שליטה גדולה יותר בכמות האור הנכנסת לחדר.

את כל סוגי וילונות הגלילה האלה ניתן להשיג בהתאמה לפי מידה, כך שתוכלו להזמין את הוילון המתאים לחלון שלכם וכן באפשרות של וילונות חשמליים עם הפעלה בשלט רחוק, מה שישדרג את חוויית המגורים שלכם מן הקצה לקצה.

זקוקים להכוונה מקצועית בבחירת הוילונות לבית שלכם?

היועצים המקצועיים שלנו בברייטנס ישמח לסייע לכם בבחירת וילון גלילה לפי מידה, תוך בחינה ראשונית של הצרכים שלכם לצד בחירה עיצובית ודקורטיבית שתהפוך את הוילון למרכז העיצובי בחלל המגורים שלכם.

 

הייעוץ שלנו יספק לכם מענה מקצועי מושלם לכל צורך ויסייע לכם לבחור
את סוג הוילון המתאים לכם וזאת ללא התחייבות.

דילוג לתוכן